Доставка та оплата

Способи оплати

Наш інтернет-магазин надає клієнтам кілька зручних способів оплати на вибір:

  • Післяплата. Оплата здійснюється за фактом отримання товару у вказаному відділенні компанії «Нова Пошта». Клієнт сплачує суму по чеку готівкою або за допомогою банківської картки. При отриманні посилки клієнт підписує акт прийому-передачі товару. Таким чином, він підтверджує той факт, що перевірив товар перед проведенням оплати, погоджуючись із комплектацією, його зовнішнім виглядом. В результаті клієнт не має жодних претензій ні до інтернет-магазину, ні до компанії-перевізника.

  • Оплата карткою Visa, Mastercard – WayForPay. У такому разі доставка товару здійснюється після отримання підтвердження про успішне проходження оплати.

Способи доставки

Усі замовлення опрацьовуються протягом 1 робочого дня. На вибір клієнтам доступні наступні актуальні способи оперативної доставки придбаного товару:

  • Доставка транспортною компанією «Нова Пошта». Терміни доставки: від 1 до 3 днів. Вартість доставки встановлює компанія-перевізник. Середня вартість доставки - 100 гривень. Ця оплата здійснюється безпосередньо у обраному відділенні при отриманні товару. Доставка здійснюється до відділення «Нова пошта» по всій території України. Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної. Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова пошта»

  • Кур’єром Нової пошти (адресна доставка до дверей по всій території України). Замовлення опрацьовується на протязі 1 робочого дня. Середня вартість доставки - 100 гривень. Адресна доставка замовлень здійснюється кур'єром компанії "Нова пошта" протягом 1-3 днів. Оператор контакт-центру уточнює наявність товару стосовно вашого замовлення, узгоджує з вами адресу, зручні дати доставки. В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність з товарним чеком перед оплатою кур'єру. Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у кур'єра і підписуючи акт прийому-передачі ви підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність до Вашого замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазину.

Важливо!

Замовлення відправляються кожного дня з понеділка по п'ятницю. Перед відправкою весь товар детально перевіряється та страхується за повною вартістю. При отриманні товару у відділенні компанії “Нова Пошта” клієнт повинен переконатися у відсутності дефектів, у повній комплектації перед проведенням оплати у присутності співробітника компанії-перевізника. У разі неповної комплектації або пошкодження товару необхідно скласти акт невідповідності. Якщо пакування було пошкоджене або на самому товарі присутні механічні пошкодження, покупець має відмовитися від отримання та пред’явити претензії до компанії “Нова Пошта”, яка має відшкодувати усі збитки, якщо вони були завдані з вини компанії-перевізника.

Безкоштовна доставка від 50000 грн.