- Ємність паливного бака, л 3,7
- Вал відбору потужності Задній продольний під шпонку Ø18, L=24
- Глибина культивації, мм До 200
- Діаметр ротора грунтофрези, мм 360
- Датчик рівня масла Є
- Кількість передач, вперед/назад 2/1
- Кількість секцій грунтофрези, шт 8=(2+1+1)×2
- Модель двигуна 170F
- Номінальні обороти, об/хв 3000
Бензинові мотоблоки з повітряним охолодженням - це група сільськогосподарських машин, які використовуються для обробки грунту на ділянках з невеликою площею. Основною перевагою цих мотоблоків є їх мобільність та універсальність, оскільки вони можуть виконувати різні види робіт, такі як оранка, копання ям і канав, розпушування ґрунту та інші.
Мотоблоки з повітряним охолодженням мають двигун, який працює за допомогою бензину та повітря, яке надходить з навколишнього середовища для охолодження двигуна. Це дозволяє їм бути економічними в експлуатації та менш вимогливими до обслуговування порівняно з мотоблоками з рідинним охолодженням.
Завдяки своїй компактності та маневреності, бензинові мотоблоки з повітряним охолодженням є ідеальними для використання на вузьких та важкодоступних ділянках землі. Вони також дуже легкі в керуванні та мають просту конструкцію, що дозволяє легко виконувати ремонтні роботи та заміну деталей.
Загалом, бензинові мотоблоки з повітряним охолодженням є надійними, ефективними та легкими в експлуатації машинами, які допоможуть вам швидко та легко вирішувати будь-які задачі, пов'язані з обробкою ґрунту на вашій ділянці.
ДОСТАВКА БЕЗКОШТОВНА!!!!
Характеристики | |
Ємність паливного бака, л | 3,7 |
Вал відбору потужності | Задній продольний під шпонку Ø18, L=24 |
Глибина культивації, мм | До 200 |
Діаметр ротора грунтофрези, мм | 360 |
Датчик рівня масла | Є |
Кількість передач, вперед/назад | 2/1 |
Кількість секцій грунтофрези, шт | 8=(2+1+1)×2 |
Модель двигуна | 170F |
Номінальні обороти, об/хв | 3000 |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год | ≤374 |
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв | 90; 155 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 7,0 12,0 / 5,0 |
Обсяг картера двигуна, л | 0,5 |
Обсяг масла в картері трансмісії, л | 3,0 |
Повітряний фільтр | З виносним повітрозабірником на кермі |
Привід фрези | Прямий з конічним редуктором |
Робочий об'єм двигуна, см³ | 208 |
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези | (5,5×235) × 32 шт |
Система запуску | Ручний стартер |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
Споряджена маса, кг | 85 / 96 |
Спосіб включення заднього ходу | Рукоятка на кермі |
Спосіб установки грунтофрези | Замість транспортних коліс |
Тип і регулятор керма | Швидке регулювання по висоті і напрямку |
Тип зчеплення | Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні |
Тип коробки передач | Шестерна |
Тип масла в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Тип масла в картері трансмісії | ТМ "ДТЗ" ТАД-17 И API GL- |
Тип палива | Бензин |
Тип приводу трансмісії | Прямий, через зчеплення |
Тип причіпного пристрою | Мотоблочного типу |
Транспортне колесо | 4.00-8 |
Ширина захвату грунтофрези, мм | 620, 880, 1140 |
Потужність двигуна | 7,0 |
Габарити ДхШхВ | 11615х1130х750 |