- Ємність паливного бака, л 3,7
- Глибина культивації, мм До 200
- Діаметр ротора грунтофрези, мм 350
- Датчик рівня масла Є
- Кількість передач, вперед/назад 2/1
- Кількість секцій грунтофрези, шт 6=(1+2)+(2+1)
- Модель двигуна 170F
- Номінальні обороти, об/хв 3000
- Номінальна витрата палива, г/кВт∙год ≤374
Бензинові мотоблоки з повітряним охолодженням - це група сільськогосподарських машин, які використовуються для обробки грунту на ділянках з невеликою площею. Основною перевагою цих мотоблоків є їх мобільність та універсальність, оскільки вони можуть виконувати різні види робіт, такі як оранка, копання ям і канав, розпушування ґрунту та інші.
Мотоблоки з повітряним охолодженням мають двигун, який працює за допомогою бензину та повітря, яке надходить з навколишнього середовища для охолодження двигуна. Це дозволяє їм бути економічними в експлуатації та менш вимогливими до обслуговування порівняно з мотоблоками з рідинним охолодженням.
Завдяки своїй компактності та маневреності, бензинові мотоблоки з повітряним охолодженням є ідеальними для використання на вузьких та важкодоступних ділянках землі. Вони також дуже легкі в керуванні та мають просту конструкцію, що дозволяє легко виконувати ремонтні роботи та заміну деталей.
Загалом, бензинові мотоблоки з повітряним охолодженням є надійними, ефективними та легкими в експлуатації машинами, які допоможуть вам швидко та легко вирішувати будь-які задачі, пов'язані з обробкою ґрунту на вашій ділянці.
ДОСТАВКА БЕЗКОШТОВНА!!!!
Характеристики | |
Ємність паливного бака, л | 3,7 |
Глибина культивації, мм | До 200 |
Діаметр ротора грунтофрези, мм | 350 |
Датчик рівня масла | Є |
Кількість передач, вперед/назад | 2/1 |
Кількість секцій грунтофрези, шт | 6=(1+2)+(2+1) |
Модель двигуна | 170F |
Номінальні обороти, об/хв | 3000 |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год | ≤374 |
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв | 81, 107 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 6,3 8,3 / 5,46 |
Обсяг картера двигуна, л | 0,5 |
Обсяг масла в картері трансмісії, л | 2,0 |
Повітряний фільтр | З виносним повітрозабірником на кермі |
Привід фрези | Ланцюговий привід |
Робочий об'єм двигуна, см³ | 208 |
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези | 5,5 ММ × 235 ММ / 24 шт. |
Система запуску | Ручний стартер |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
Споряджена маса, кг | 69 / 77 |
Спосіб включення заднього ходу | Вибором задньої передачі в основній КПП |
Спосіб установки грунтофрези | Замість транспортних коліс |
Струмок для підключення активного навішування | У передній частині |
Тип і регулятор керма | Швидке регулювання по висоті і напрямку |
Тип зчеплення | Натяжкою ременя |
Тип коробки передач | Шестерна |
Тип масла в картері двигуна | ТМ "ДТЗ" TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Тип масла в картері трансмісії | ТМ "ДТЗ" ТАД-17 И API GL- |
Тип палива | Бензин |
Тип приводних ременів | 17Х914Li(963)-01 |
Тип приводу трансмісії | Ремінний, 2 ремня |
Транспортне колесо | 4.00-8 |
Ширина захвату грунтофрези, мм | 570, 810 |
Потужність двигуна | 7,0 |
Габарити ДхШхВ | 1500×650×760 / 1500×810×720 |