Ми надаємо гарантійний та післягарантійний сервіс
Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:
- правильно і без помарок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та друк торгуючої організації;
- документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
- повна комплектація товару.
Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні і оплаті замовлення покупець в присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються.
Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:
- загублений або не заповнений гарантійний талон
- несправність виникла в результаті впливу навколишнього середовища (дощ, сніг, гроза і т.д.);
- виріб має сліди механічного пошкодження або розтину
- пошкоджені гарантіние пломби-наклейки
- були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
- проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру
- використовувалися неоригінальні комплектуючі
Продавець несе відповідальність за гарантійними зобов'язаннями відповідно до законодавства України.
Гарантійний період обчислюється з моменту придбання товару і становить 12 місяців на товар.
Під час гарантійного терміну продавець зобов'язується безкоштовно усунути дефекти устаткування за умови, що дефект виник з вини виробника.
За жодних обставин продавець не несе відповідальність за будь-які, включаючи вихід з ладу електроніки товару та інші випадкові, послідовні або непрямі збитки, що виникли внаслідок некоректних дій по установці, супроводу, експлуатації, виходу з ладу або Тимчасово не працездатності товару.
Продавець не несе відповідальності за гарантією в разі, якщо зроблені ним тестування і / або аналіз показали, що заявлений дефект в товарі відсутній, або він виник внаслідок порушення правил установки або умов експлуатації, а так само будь-яких дій, пов'язаних зі спробами домогтися від товару виконання функцій, не заявлені виробником.
Умови гарантії не передбачають чистку та профілактику товару силами і за рахунок продавця.