Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».


Терміни повернення та обміну:

  • Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
  • Зворотня доставка товарів здійснюється по домовленності.


Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
  • Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.


Обмін або повернення товарів неналежної якості:

Якщо на товарі виявлено заводський дефект то зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок магазину.


Поверненя коштів:

У разі повернення товару повернення коштів здійснюється на протязі  1-3 робочих днів з моменту отримання товару магазином.

Кошти повертаються у визначений спосіб за домовленістю сторін.


Виключення:

Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172).

З актуальним вичерпним Переліком можна ознайомитися за посиланням.


Щоб зробити обмін або поверненя, зв'яжіться з нами по номерам телефонів:

    +380931891737