Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну:
- Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
- Зворотня доставка товарів здійснюється по домовленності.
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
- Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Обмін або повернення товарів неналежної якості:
Якщо на товарі виявлено заводський дефект то зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок магазину.
Поверненя коштів:
У разі повернення товару повернення коштів здійснюється на протязі 1-3 робочих днів з моменту отримання товару магазином.
Кошти повертаються у визначений спосіб за домовленістю сторін.
Виключення:
Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172).
З актуальним вичерпним Переліком можна ознайомитися за посиланням.
Щоб зробити обмін або поверненя, зв'яжіться з нами по номерам телефонів:
+380931891737